torsdag 5. januar 2006

"KRIK-kontakt"

Av og til blir jeg så glad av bare små ting…

Noen ganger når jeg for eksempel handler, er på turneringer eller reiser, ser jeg andre KRIK-ere. Du lurer kanskje på hvordan jeg kan se dem, men svaret er nokså enkelt: de går med et eller flere av de fantastiske KRIK-produktene. Når dette skjer, smiler jeg som et tegn på anerkjennende støtte og angrer for at jeg ikke også tok på meg KRIK-genseren denne dagen. På den måten ville den andre KRIK-eren forstå at også jeg går på KRIK. I disse situasjonene kjenner jeg at jeg blir så glad! KRIK er aktiv i samfunnet!

Da jeg og Trine i desember var på innebandy-NM i Sarpsborg, ble vi kjent med to andre jenter, indirekte på grunn av KRIK. Jeg husker ikke helt hvordan det skjedde, men den ene av jentene hadde i alle fall på seg et svettebånd fra KRIK på håndleddet. Da fikk jeg med en gang et positivt inntrykk av henne, og siden utvalget av ”kontaktsøkende jenter” var magert på laget vårt, ble det til at det var de to KRIK-erne jeg fikk best og mest kontakt med. Jeg tror ikke at jeg bevisst søkte kontakt med bare dem og avviste de andre jentene. Det var rett og slett de to, i tillegg til kapteinen på laget, som tok meg best i mot. Det vekket meg. Jeg håper at vi i KRIK-Lye også kan vise med vår væremåte at vi er KRIK-ere.

KRIK-produkter er med andre ord glimrende for å vise hva du står for og hva du tror på. Du er rett og slett med på å reklamere for organisasjonen. Selv har jeg aldri mottatt annet enn positive tilbakemeldinger på ”mine KRIK-ting”. Det behøver ikke å bety at vi skal gå med KRIK-genseren (eller noe annet) hver dag eller kjøpe masse ting. Det viktigste er selvfølgelig at andre kan se at vi er KRIK-ere på vår væremåte. KRIK-produktene får være en slags bonus!

Sjekk ut: http://www.krik.no/butikk/ ! Der finner du mange ”bonuser” som er enkle å bestille!