søndag 13. august 2006

Takker for et kjekt år!

Kjære alle KRIK-ere!

Jeg vil få takke dere alle sammen for et kjempebra år sammen på KRIK. Det er med tungt hjerte at jeg reiser fra KRIK-Lye til høsten, og savnet kommer til å bli stort. Til høsten skal jeg begynne på en folkehøgskole ved navn Sagavoll, som ligger i Gvarv i Telemark. Det blir derfor vanskelig å stille på KRIK på Lye hver fredag. KRIK-samlingene våre på fredagskveldene er noe jeg alltid har gledet meg til, så overgangen blir vanskelig. Men jeg er så heldig å ha fått kommet inn på en KRIK-linje på Sagavoll. Så jeg vil fortsette å drive med KRIK også neste år. Og så fort jeg får sjansen så kommer jeg hjem og deltar på KRIK på Lye. Bildet under skal henges på veggen på Sagavoll.


For å lese mer om KRIK-linjen jeg ska gå på neste år gå inn på www.sagavoll.fhs.no


Igjen tusen takk for et kjekt år!
Lykke til neste år!

Vennlig hilsen

Alfred Maudal Paulsen